טורונטו ראפטורס (1 – 0) – פילדלפיה סיקסרס (0 – 1)
(03:00 לפנות בוקר)
אז מה היה לנו?
את משחק מס' 1 טורונטו ניצחו בקלות יחסית.
ברבע הראשון הם כבר הובילו בהפרש של 14 נק' הפרש,
ואת הקמבאק של הסיקסרס (הורידו לנקודה, אמצע הרבע השני), לקח להם בדיוק 2 דקות להעלים, כאשר הם עולים ליתרון דו ספרתי, עליו הם שומרים עד לסיום (ההפרש הגיע כבר ל-20, 3 דקות לסיום).
בזירת הסטארים זה היה קאוויי שבלט מעל כולם עם משחק כמעט מושלם של 45 נק' ב-76% אפקטיבי, כאשר הוא מראה שהוא מסוגל לפגוע מכל הטווחים, אם זה כחלק מהמשחק הקבוצתי, או ב-ISO.
אמביד נראה כמו צל של עצמו, ביום בו הוא לא מצליח להגיע לצבע, והוא מסיים משחק מאכזב עם 16 נק', 5 מ-18 מהשדה.
גם הכוכבים הנוספים של הסיקסרס לא מצאו את עצמם –
באטלר, סימונס, האריס, לא הצליחו להגיע לרף של אפילו 15 נק'.
מעבר לקאוויי, בלטו (כרגיל בתקופה האחרונה) סיאקם עם 29 נק' באחוזים נהדרים (90% אפקטיבי!),
לאורי שהצטיין בניהול המשחק (8 אס', איבוד בודד),
וגאסול שסיים את 26 הדקות שלו עם (+/-) של 29+ (הגבוה מבין שחקני טורונטו).
כמה מילים על משחק 2:
לטעמי, יש 2 מאצ' אפים שהכריעו את המשחק הקודם, ושצפויים להיות קריטיים למשחק הקרוב –
קאוויי/באטלר, אמביד/גאסול.
נתחיל במאצ' אפ השני. לטורונטו יש את הפריבילגיה למקד את גאסול ואת דקותיו המוגבלות בלעצור את אמביד. הם לא תלויים בנק' שלו. מספיק להם שהוא יוריד את אחוזיו של אמביד, ושהוא יעייף אותו.
כאשר אמביד מגיע לרבע האחרון עייף –
היעילות שלו, הן בהתקפה, והן בהגנה, צונחת פלאים. בהתחשב בפיזיות של המשחק הקודם, ובעובדה שאמביד לא ממזמן עדיין היה פצוע,
קשה לי לראות איך הסיקסרס צולחים את המאצ' אפ הזה בהצלחה, לא על פני משחק שלם (בדגש על הרבע האחרון).
המאצ' אפ בין קאוויי לבאטלר, הוא מסקרן יותר, ובהחלט פתוח.
במשחק מס' 1 באטלר התקשה להתמודד עם הכוח של קאוויי. אבל באטלר שחקן קשוח שכבר הראה בעבר יותר מפעם אחת שהוא יודע להעלות את רמת ההגנה שלו במאני טיים.
מה גם, לא בכל משחק קאוויי יצליח לקלוע זריקות קשות כל כך, באחוזים גבוהים כל כך.
צד שני של משוואת קאוויי/באטלר זו היכולת ההתקפית של באטלר.
באטלר שחקן מאוד הפכפך בהתקפה –
אין לו בקריירה 2 משחקי פלייאוף עם 30+ נקודות. אבל, יש לו לא מעט משחקים כאלו –
רק להזכיר את משחק הניצחון של מינסוטה בשנה שעברה מול יוסטון (בדרך להפסד בסוויפ ג'נטלמני) אותו באטלר סיים עם 28 נק' ב-63% אפקטיבי.
אם באטלר מצליח "לתפוס יום" בהתקפה, קאוויי יאלץ להוציא יותר אנרגיות בהגנה.
צריך לזכור שאנונובי, ה-SF הנהדר שיש לטורונטו על הספסל, פצוע. זה משאיר יותר משקל על כתפיו של קאוויי.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
יש לי תחושה של משחק צמוד במשך 3.5 רבעים,
והתפרצות של טורונטו במהלך הרבע האחרון, התפרצות שתספיק בשביל ניצחון ויתרון משמעותי של 2 – 0 בסדרה מול הסיקסרס.
דנבר נאגטס (0 – 0) – פורטלנד בליזרס (0 – 0)
(05:30 לפנות בוקר)
בשביל מבט מקצועי על הסדרה שזה עתה מתחילה, יש את הפריוויו הנהדר של ראובן בראל.
כל מה שיש לי להוסיף לפני המשחק, זה ציון העובדה שנכון לרגע זה, אנס קנטר עדיין מוגדר בספק למשחק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
האמת?
אין לי מושג. פורטלנד הרשימו מאוד בסיבוב הקודם.
אבל –
ללא קנטר, אין להם מאצ' אפ מול יוקיץ'.
מהצד השני, דנבר מגיעים אחרי סדרה מתישה של 7 משחקים, בעוד שפורטלנד, להם היה את הזמן לנוח, ולהתכונן ליריבה הבאה.
בלית ברירה שלפתי את המטבע החבוטה. יצא ניצחון לבלייזרס.
(מטבע לשון חבוטה)
אני לא יודע אם זאת הרגשתי בלבד, אבל משום מה כל משחקי הפלייאוף העונה נראים לי הרבה יותר מ-ו-ח-צ-י-ם מכל עונה אחרת לפחות ב-20 השנים האחרונות!
תודה גיא. לא יכול לחכות.
ב-2014 היה לך סיבוב ראשון, מתוך 8 סדרות, 5 הגיעו למשחק 7…
3 משחקי 7 שוחקו באותו יום בק-טו-בק…
אינדיאנה חזרה מ-3-2 לנצח את אטלנטה… אוקלהומה חזרו מ-3-2 נגד ממפיס, אחרי הנצחון של ממפיס באוברטיים במשחק 5… ואז לקינוח באותו יום גולדן סטייט-קליפרס, הספלאש בראדרז הצעירים ודריימונד לא הספיקו נגד כריס פול ולוב סיטי. וזה רק באותו יום…
יום למחרת, גיים 7 של טורונטו בבית, הפסידה בנקודה לנטס, החסימה של פול פירס על קייל לאורי בסיום… ואחריו באותו יום גיים 7 של הספרז שזכו בסוף באליפות, ונחלצו בעור שיניהם מדאלאס המדורגת 8…
וזה היה רק הסיבוב הראשון. PHEW.
אני מרגיש שדנבר חזקה יותר, אבל ראובן ואורן עשו ממני אוהד בלייזרס…
רסמי
תודה מצויין גיא מסכים חלקית ייגמר 20 הפרש במשחק לא צמוד ,, באטלר נכשל בהגנה על קוואי , אין לו את האתלטיות האורך והפיזיות להתמודד עם מפלצת אתלטית כמו קוואי (הם לא באותם ממדי גוף לא קרוב אפילו) , דווקא סימונס עשה עליו עבודה יותר טובה (עד כמה שזה אפשרי בטח בערב כזה).
גם האריס סבל הרבה מסייאקם ומלאונרד והדבר העצוב שהבעיה של פיל היא בכלל התקפית .
.
סימונס זה תקרה ברורה לקבוצה הוא מאלץ את אמביד לצאת מהצבע ואמביד לא מאיים מחוץ לצבע בטח שהוא מתחיל את ההתקפה,או בפאמפ פייק שיותר קריא מזה של מירוטיץ בתקופתו בשיקגו.
.
האריס צל של עצמו ובאטלר רק בISO נוראי, זה לא קבוצה זה אוסף יחידים, לא מאומן.
לגבי אמביד הוא מנסה ללכת בכוח כל פעם מאשר להוציא מסירה לשחקן חופשי הוא הרבה פעמים (חלק באשמת סימונס) מעדיף לברוח מהצבע.
.
ועכשיו החלק של הספסל לא בולדן לא קורמקז ובטח שלא מארינוביץ מתאימים לNBA, ובטח שלא לפלייאוף כל דקה שמריאנוביץ על המגרש מסתיימת באסון הוא לא מסוגל להגן בחילופים במתפרצות ופיקאנדפופ עליו זה הדבר הקל בעולם, טורנטו תקפו אותו ללא הרף וב10 דקות הוא סיים עם מינוס -17 במדד הפלוס מינוס. יש לו על הספסל את אמיר ג’ונסון שלא זוכה לדקות בכלל (ויכול להיות אחלה סנטר מחליף) ואת גרג מונרו (שגם כבד הגנתית) אבל עדיף על מריאנוביץ בהרבה.
. יש גם את מקונל שיכול להריץ פיקאנדרול סוף סוף לקבוצה הזאת שזה אמור להיות הלחם והחמאה שלה אבל זה עדיין מילה אסורה אצל בראון האידיוט והריבוי ומעדיף את משחק המסירות למרות שזה לא יעיל.
.
עצוב שנראית ובאטלר נראים פחות טוב מסאריץ וקובינגטון, לפילי לצערי אין סיכוי בסדרה הזאת ולא בטח בבית של טורנטו ייגמר 15 הפרש.
.
הסדרה לדעתי לגמר ב4-1 או 4-2 לטורנטו כיוון שלאורי חייב להפסיד משחק אין לו את מה שצריך לפלייאוף למרות 8 אסיסטים הוא קלע ב40% אפקטיבי, לא כל יום קוואי וסיאקם יתפסו כזה יום.
.
לגבי דנבר הם שיחקו סדרה של 7 משחקים עכשיו העייפות תכריע הלילה הם ייקחו את הסדרה אבל הם פוגשים קבוצה שנחה שבוע רעננה טרייה ואם בארץ שבא להוכיח , 1-0 לפורטלנד הלילה וגנבת הביתיות
אתה קצת נחרץ מדי לדעתי. פילי עוד לא אמרו את המילה האחרונה, ובובאן זה אס התקפי שאם יודעים איך להשתמש בו יכול לעלות לכמה דקות, לעשות נזק ולרדת חזרה לספסל. מסכים איתך לגבי חוסר האימון הניכר בפילי.
תיקון קטן – באטלר וקוואי הם פחות או יותר באותו גובה ומשקל, ההבדל היחיד במידות הוא במוטת הידיים (3"7 של קוואי מול 6"6 של באטלר).
הנזק היחיד שבובאן יכול לעשות זה לפילי
בובאן לא מתאים לליגה המהירה של היום אולי לפני 20 ו30 יכל להיות כוכב, אין לו מקום מול שחקני החוץ המהירים והוורסטליים של היום, לא הזכרתי בכוונה גובה אלא אורך קוואי ארוך הרבה יותר (גובה הראש לא משנה) וגם הרבה יוצר אתלטי, בן סימונס צריך לשמור עליו גם ככה בהתקפה הוא בוק.
אמביד בספק היום ידעו רק לפני המשחק🤣🤣🤣 הסוויפ בדרך
הוא probable וכנראה ישחק.
דנבר יכתשו על הבלייסרז מעל 20
ייגמר לקראת סוף השלישי, דנבר זה לא אוק' סיטי, הם יעשו ל-לילארד יאניס
בדיוק וגם עם ליליארד יככב זה לא יעזור אני צופה כתישה כל הסדירה.
תגיד אחרי הפאשלה שלך אתמול במשחק של בוסטון , לא בא לך להיות טיפה פחות בטוח בעצמך. בשביל בחור שעושה רושם אינטליגנטי אתה מברבר את עצמך לדעת..
איזה פאשלה? חכה הסידרה עוד ארוכה
הלו זה כדורסל אנו פה בשביל ברברת לדעת, מה שווה הופס בלי הברברת רפת ההבנה של כולנו?
לפעמים אני גם צודק, הכל טוב, קח בקלות
שמעון באמת
==
יכתשו או ינגבו??
דנבר נראה לי עושים גם וגם כתישה וניגוב כתישה וניגוב. הגלי הסרבי יחגוג
שמעון אתה כל כך החלטי.. ואתה טועה המון..
פורטלנד לא פראיירים ולהערכתי הם יראו זאת הערב.
בגלל זה הוא יהיה ראש ממשלה ואתה ואני לא….
🙂
רפובליקת בננות
דווקא אני צודק לרוב😎
שוב טעית :))
כנראה רק במה שאתה אומר בלב..
תודה על הפרוויו
🙂
אם פילי לא מנצחים היום תם הטקס יהיה בין הסוויפ לגנטלמני כמו שהרוב חזו.
אם מנצחים היום יש סיכוי טוב לתחזית שלי. קיצר משחק הדחה עבור פילי נראה עכשיו האם הם עשויים מהחומר של okc או של גולדן.
איך כתבת את השורה האחרונה בלי לצחוק?
צחקתי תאמין לי 🙂 חיוך מריר
קשה להאמין שפילי פתאום ישתנו מקצה לקצה – עדר עם כישרון אבל ללא רואה וללא שיטה, אולי ינצחו בבית, הערב זה יהיה 2:0
בטח שאפשר
https://youtu.be/ydHbu5UCakI?t=49
חחחח
חחח אז זהו שלא
שחיטה לא כשרה של פילי הלילה,
ניגוב עם סנו פוליש של שמעון,דנבר מנגבת
אתה מתכון פילי שוחטת או שהם בתפקיד פילי סטייק?
אימאיא של פילי סטייק DELUXE
אחלה פריוויו.
הולך איתך לגבי טורונטו פילי, יילך יותר קשה הערב. בקשר למשחק השני, הרבה תלוי על כתפיו של לוחם החופש הטורקי. בלעדיו החיים של פורטלנד ייראו קשים הרבה יותר. ולחשוב שהוא התחיל את השנה במדמנה של ניו יורק
לדעתי טורנטו כמה רמות מעל פילי
יש עוד אספקטים לטיב קבוצה חוץ מכישרון
תודה רבה גיא, ערב מעניין מאד.
.
גם אני הולך עם טורונטו הלילה, הם פשוט יותר טובים וקשה לי לראות איך פילי מוציאים איזה שפן מהכובע.
.
במשחק השני קשה לדעת, בדיוק מהסיבות שציינת, אבל במטבע שלי, (מטבע חדשה! טורבו!! עם גלגלי מגנזיום!!!), יצא דנבר.
אני עם יוקיץ. עליו ועל ליילרד תקום ותיפול הסדרה.
פשש ד"ר איזה ניתוח לסידרה, מסכים איתך. 🙂
Popovich negotiating new contract with Spurs
את אנקת הרווחה שלי שמעו עד טקסס… מה שכן, סביר להניח שחלק מעוזרי המאמן יעזבו.
פיי מלך הלילה לא הולך לשום מקום
מלך הליילה יפול בפח…
סופו רע ומר.
גיא בשבילך, תנקה את המשקפיים…
https://official.nba.com/l2m/L2MReport.html?gameId=0041800221
עוד נקודות מעניינות מהדו"ח:
סטף קרי היה צריך לקבל את הפאול השישי שלו בעימות על הכדור אחרי ההחטאה של הארדן. אבל יותר מעניין הוא שהיה פאול של סטף מוקדם יותר בהתקפה בא הוא כפה על הארדן לדרוך על קו החוץ.
בקיצור, חוץ מצעדים שלא שורקים (לא זוכר את המקרה) לא עשו בשתי הדקות האחרונות שום טעות שהשפיעה על התוצאה.
וגם צעדים של קליי שלא נשרקו
מה ב"חוץ מצעדים שלא שורקים" לא היה ברור?
מה גם שזה היה חסר השפעה לחלוטין כי הוא החטיא שנייה אחרי זה.
כן המורה. תודה וסליחה
😉
בטח עשו טעות! קריטית. לחובת יוסטון.
במצב של 103-100, 5 שניות לסיום.
הדו"ח אומר:
עבירה שלא נשרקה, סטף קארי על אריק גורדון.
קארי יוצר מגע עם היד של גורדון, באופן שמונע ממנו לתפוס את הכדור.
עבירה שלא נשרקה, 5 שניות לסיום.
הכי קובע.
אולי עבירה של קרי בעצם.
בעיקר זו שגרמה לאיבוד בחמש הפרש למרות שקליי החטיא והמשחק לא נסגר.
לא, ממש לא.
העבירה הקריטית היא של קארי על גרדון, 5 שניות לסיום, בהפרש פוזשן. עבירה שלא נשרקה.
כך כתוב מפורשות.
סליחה, סליחה!
יש עוד טעות פטאלית.
דקה לסיום, במצב של 95-100 וכדור ליוסטון, קארי עושה עבירה שישית על הארדן, שלא נשרקת.
במקום זה, הארדן דורך על הקו והכדור עובר לגולדן סטייט.
לקחו עבירה וקליעות ליוסטון, העבירו כדור לגולדן סטייט.
והכי חשוב – קארי היה צריך לסיים באותו רגע את המשחק. ולא לקלוע את שלשת הנצחון, חצי דקה אח"כ…
בקיצור, זימברו את יוסטון חזק, פעמיים, ב-2 הדקות האחרונות.
יוצא מהדו"ח שסטף סיים את המשחק עם 7 עבירות, 2 שלא נשרקו ב-2 הדקות האחרונות. ועם סל נצחון שנקלע לאחר שהיה צריך להיות בחוץ.
נייס. הכל מקרי, כמובן
סתם דמגוגיה. אני זוכר שהדביקו לו לפחות עבירה אחת, אז הוא כנראה לא היה יוצא בשש עבירות
מירי רגב, מאחוריך.
מדברים עובדות, והאיש אומר, "דמגוגיה". אלה עובדות, באבא. זה מה שנקבע.
אבל אתה זוכר. אתה! זו לא עבירה שישית, כי אתה – אתה! – ביטלת בדיעבד אחת מוקדמת!
מדהים, כמה אנשים יכולים לשקר את עצמם, בתקווה לשקר את האחרים.
בהזדמנות זו, אולי "אני זוכר", תגיד מי לדעתך האלופה? מה יהיו התוצאות? כמה עבירות יישרקו בכל משחק? ובכלל – מה צופן העתיד?
"אני זוכר שהדביקו לו לפחות עבירה אחת, אז הוא כנראה לא היה יוצא בשש עבירות"". חחחחחחחחחחחחחחח
זהו? אפשר עכשיו ללכת לראות את המשחק?
כי כבר ראיתי את משחק שוב, ומתישהו נמאס לי לשחק עם החברה את המשחק על הפרק האפל של משחקי הכס "דמות מוכרת נדקרת או שערה של חתול על הטלוויזיה".
את משחק שבע*
תודה גיא, נראה שקאנטר ישחק הלילה.
הוא יכול להיות גורם מכריע, במיוחד אם יהיה משמעותי בריבאונד התקפה.
טורנטו תנצח כמו במשחק הקודם עם אנדר בנק
דנבר תנצח במינימום 4 נק
חברה
אני רוצה שיוקיץ לא יגמר לעולם.
שנהנה ממנו עד הסוף.
עוד דיון מעניין בנושא איזור הנחיתה:
http://www.espn.com/video/clip?id=26632122
מה לגבי הנגיעה ביד?
מראש הייתי הולך על פורטלנד בסדרה, לאור הפציעה של נורקיץ' אין להם מי שישמור על הג'וקר אז קצת קשה להמר עליהם. אני במקום סטוטס שם את הצ'יף על יוקיץ' ושקאנטר ישמור על מילסאפ החלש, למרות הבדלי הגבהים. יהיה מעניין
תודה גיא
מקווה לניצחון של טורונטו.הם הקבוצה שלי במזרח
תודה גיא. איתך בהימורים
הייתי הולך עם סימונס לשמור על קוואי, בגלל האורך והאתלטיות. אומר לסימונס שחובת ההוכחה עליו ומאתגר אותו. את באטלר שולח לחיסול לאורי.
לפילי יש כלים, הבעיה שהם לא מסונכרנים ושיטת המשחק לא מפיקה את המיטב.
בנוסף, פילי צריכים את רדיק ליותר מהתפוצצות של רבע אחד, בניסיון נואש לחזור למשחק.
הראפטורס צריכים שחקנים נוספים שיקלעו הלילה מלבד קוואי וסיאקם, כי נאי לא בטוח שהצמד המוציין הזה יכול לקלוע בכזו אפקטיביות לאורך כל הסדרה.
.
הבלייזרס נחו וזה משמעותי, אבל יתרון הביתיות של הנאגטס (וזה משמעותי) וקנטר "מתלוצץ עם רופאיו", ככה שאין לבלייזרס גבוה משמעותי לאופציה נוספת בהתקפה מלבד החרקירי של לילארד-את-מקולום… ככה שהשמיכה של הבלייזרס מתקצרת מול הסגל העמוק של הנאגטס.
סיקסרס – ראפטורס
http://sports24.win/nba/game?id=0041800212&date=20190429&src=tnt
http://ripple.is/nba/10173-76ers-raptors
http://sport5.live/philadelphia-76ers-toronto-raptors/
http://arsesaworldgist.com/2019/04/29/philadelphia-toronto-nba/
https://hd-streams.live/?channel=10
http://www.sb2.live/2019/04/76ers-vs-raptors-nba-live-stream2_29.html
https://icelz.s3.amazonaws.com/nfl/tnt.html
תכו מתחיל המשחק , של טורנטו ואין כמו להסביר על תרגיל 2 בספר המשחק של בראון, סימונס לוקח כדור דוהר עד קו העונשין ומוסר לאמביד אחורה על ה3.
סימונס מקבל את קוואי, באטלר על לאורי, האריס על גאסול ואמביד מול סיאקם
אחלה חלוקה, בול מה שצריך
סייאקם בסל היפה ביותר שלו סחרר את אמביד,
סימונס שומר את קוואי וכל הזמן מביאים כיסוי כפול , המטרה של בראון לתת לאחרים לנצח עד עכשיו שני הקבוצות מחמיצות רוטציות בהגנה ושחקנים מקבלים מבטים חופשיים הקליעות לא נכנסות (במיוחד לטורנטו).
וואו אמביד לא מקבל כדור אחד בצבע!
מה שגאסול עושה לו.
בשעה טובה מריאנוביץ לא משחק והוא נתן למונרו את הדקות הסתום האוסטרלי קלט לבסוף
מהרגע שאמביד יצא פילי משחקת טוב
מעורר מחשבה..
המשחק הכי טוב של פילי נגד ברוקלין בסיבוב הקודם היה כשאמביד לא שיחק
פילי סופר אגרסיביים בהתקפה. תוקפים את הטבעת בכל הזדמנות
עד עכשיו פילי משחקים מצויין, יכול להיות שהוא קרא את ההוראות בhoops, זה המפתח לנצח ולשחק איתם פיקאנדרול, איך הוא לא השתמש בזה עד עכשיו , זה חייב להיות הלחם והחמאה שלהם.
עד עכשיו סימונס בעבודה טובה על קוואי
בהגנה השיטה ברורה לא לתת לכוכבים לנצח אותך, גם לאורי גם גאסול וגם גרין מקבלים מבטים חופשיים, גרין עד עכשיו הוריד שני ציפורים.
גרין, התקפית, טרם הגיע לסדרה
אמא הבטחת לנו עוף לשבת
כאשר פילדלפיה הובילו בהתחלה זה לא נגמר להם כמו שרצינו פעם..
איזה יופי פילי, ענקים רק מראים כמה כישרון יש להם, וזה אפילו לא 70 % מהפוטנציאל סוף סוף הוא משתמש בהם כמו שצריך .
מונרו בסדר גמור. את הפאול עליו, שלא שרקו, שמעו עד כאן.
מונרו, כמה שהוא גוש בשר, הרבה יותר נייד מבובאן וזה מתאים טוב יותר ליד סימונס שמחפש לרוץ כל הזמן
פתיחה מצוינת של פילי, תוקפים את הסל בכל הזדמנות. השאלה עם הראפטורס יחליטו מתישהו שהם לא נותנים להם את החדירה ושינסו לנצח בזריקות מבחוץ.
עד עכשיו, פילי מגיעים לטבעת בקלות מדי
טריפל טים על אמביד?לפני שהוא קלע נקודה אחת?
פילי החליטו שלנארד לא מנצח אותם הערב, ואני כבר כתבתי ב'מעורב' – "קוואי – האם השחקן הטוב בעולם?"
חד משמעית יכול להתחרות על התואר הזה. פילי הגיעו מוכנים ומנסים להוריד את הכפפה.
רק איבקה קונה את הפאמפ פייק של אמביד.
פילי נראית מצויין התקפית היא מריצה פיקאנדרול יוצר מבכל השנה, הגנתית היא אומרת שהכוכבים לא ינצחו (גאסול איבקה וגרין ולאורי מקבלים מבטים חופשיים) עד עכשיו 6-20 לטורנטו.
בן סימונס השתיק אותו עד כדי כך שהמאמן היה חייב להוציא את 'השחקן הטוב בעולם'
סימונס עושה עבודה טובה, אבל גם לנארד חייב לנוח. זאת הרוטציה של הראפטורס. גם במשחק הראשון לנארד שיחק את כל 11 הדקות הראשונות ויצא לנוח
בן סימונס לא השתיק אותו בכלל הוא מקבל שמירות כפולות ומשולשות אז הוא מוסר את הכדור (לא מוריד מהעובדה שהוא מגן מצויין כמו שכתבתי ועדיף על באטלר בגלל האורך שלו מול קוואי ), שאר הקבוצה מקבלים מבטים חופשיים שעד עכשיו לא נכנסים
אינעל העולם של סימונס!!! שיפסיק לחפש מסירה ויתחיל לזרוק. הבנאדם מתחת לטבעת ומוסר החוצה – התוצאה: רק קרש של אניס
אחלה משחק עד כה, רבע מרשים של פילי.
שמירה טובה של סימונס על קוואי.
התקפית ג'ימי נכנס למשחק טוב וזה סימן טוב עבור פילי.
וחייבים להגיד מילה טובה על השופטים, הם מאפשרים מגע פיזי וכמה זה יותר טוב לNBA , איזה כיף זה לראות משחק של גברים מהמזרח לעומת משחק הסינדרלות שהיה אתמול באורקל, שכל שנייה בוכים לשופט.
.
לגבי קוואי לדעתי הטוב מכולם ביחד עם דוראנט נכון להיום, הוא לא מכריח זריקות הוא מיסמאץ מהלך בכל התקפה ועדיין הוא נותן להתקפה לזרום תענוג
מה קרה להארדן ברוך ככה מהר הרגת אותו?
הארדן גמור בפלייאוף תראה את הירידה שלו ביכולת .
איבקה הכניס את אמביד למשחק. איזה הגנה נוראית של הקונגולזי
ברט בראון הוא קצת סלו-טוקר לא?
לאיבקה לא נכנס חמצן למוח כל אדם בעולם רואה את הפאמפ פייק מלבדו, עד עכשיו טורנטו 1-10 מהשלוש בזריקות חופשיות לגמריי
חחח
בוקר טוב אדם ריגר אני רואה פתחנו טוב השאלה מתי הקקי יתקוף אותנו קניתי ערכת חיתולים מיוחדת extre care שלב 3
רדיק בעניינים
יופי רדיק
איבקה גמור איזה אפס, הרבה אנשים בליגה אומרים שהגיל שלו מזוייף ושיש ירידה חדה ביכולת .
.
בגלל שטורנטו לא מגנים פילי אם אמביד עושים ICE בהגנה (שיטה שחשבתי שיצאה מעולם ) בהגנה מול קוואי זה לא יעבוד, אבל מול השאר דיינו.
נו באמת האריססב
המשחק חוץ היו שורקים ללאורי אופנסיב על זה.
פילי עוד יצטערו על האיבודים המפגרים האלה. זה מה שמונע מהם יתרון 20
In lowery we trust
סימונס יעיל היום
איזה ליל ביעוטים עד כה של הראפס. מה ששומר אותם במשחק זו כמות האיבודים של פילי. חוץ מזה הם מפסידים בכל קטגוריה ונראים יותר כמו מילווקי אמש
האריס תקוע בהתקפה כל פעם…
יש לפילדלפיה פוטנציאל לאליפות אבל מאמן די ליצן
אכן אכן קבוצה שעם מאמן טוב מנגבת את גוראנט ושות
אניס אונס
ניגובים בעמ על שם גיימס אניס lol אבל פילי מי כמוכם יודע שהקקי יגיע רבע אחרון
איזה ענק מונרו, שמח שבראון הקשיב סוף סוף (כנראה קראת את התגובה שלי (: , ומשחק בדיוק כמו שצריך שיפור אדיר על מריאנוביץ שלא מתאים לליגה וגם קורמקז לא משחק
אסור לקורק ובובאן לשחק יותר נגמרו קבוצות הזבל
ואני שואל איל המטומטם הזה משתכר הכמה מילונים טובים לעונה? שנה שלמה אנחנו כותבים על זה ואיש בוק רק מראה כמה הפוטנציאל של פילי בשמיים, שמשחקים איתם נכון.
ניק נרס דומה לאורי אלון רק קצת שמן יותר
נו האריס דיי אתה הורג אותנו איזה חרבון
לא נעים להגיד אבל באטלר שוחט את לאורי.
לא חכמה חח לאורי זה התקווה שלי
הטריס מחרבן עם חיתול תוכיח ללוגו שאתה שווה משהו
גימיייייי טורנטו בוכים כמו גולדן ויוסטון
איזה צ'אקה של גימי
אם באטלר היה הארדן הוא לא היה מקבל את השריקה
אפקט יוסטון. קוואי שמוציא בערך 5 מילים בכל יום כולל דיבורים לעצמו הולך לדבר עם השופטים
אפקט גולדן סטייט התכוונת. אמביד לא במשחק אבל לפחות לא עושה נזק הנה עבירה 3 אמביד עם חיתול
ראית את העבירה שבאטלר קיבל על הזריקה ל3? אין ספק שהרעש של יוסטון יצר משהו חבל רק שבמשחק הלא נכון.
באטלר קיבל מכה ביד מגרין. אין קשר לכלום היה עבירה
את יוסטון מוכרים אם עד עכשיו לא הבנתם.
זה עבירה , לגבי יוסטון דוח השיפוט מראה בבירור שמכרו אותה, עצוב כל פעם הליגה ככה מתנערת מזה . זה בושה לענף .
3 שופטים לא רואים את כל מה שכל העולם רואה , כן בטח.
מה גרין בוכה זה עבירה ברורה , באטלר עוד עמד במקום זה משחק מסוכן
דנינגרין הביא מכה ביד מה מדברים על נחיתה lol
חרטא איזה שריקות תוקף חרפה שלאורי עשה אותו דבר קיבל אנד וואן
סעמק פילי יא חארות סימונס הנגר המסריח הזה אלוהים
הוא הפסיק להריץ פיקאנדרול בהתקפה רק אלוהים יודע למה?
.
פילי בהגנה מצויינת אומרת ששאר השחקנים ינצחו אותך ולא קוואי ונותנת להם מבטים חופשיים לחלוטין עד עכשיו זה לא נכנס, אבל כל מה ששחקן צריך זה זריקה מ3 שנכנסת שמחזירה לו את הקונפידנט בזריק, גרין קיבל אותה עכשיו.
.
קוואי לאונרד הטוב בעולם (דוראנט ביחד איתו ) כשהכסף על השולחן הוא מעלה רמה בלתי עציר.
תנו כדור לגימי כבר יא דבילים מחורבנים למה סימונס הדביל עם הכדור ב2 התקפות סופי שעון סעמק
שמעון, אני כותב מעורב אבל אני גם כאן, אז שמור על לשונך
אם תמשיך לקלל כמו עארס אני בלחיצה אחת מוחק את כל תגובותיך. אז תרביץ כמה שאתה רוצה אבל אל תלכלך לי את האתר
טוב דוק
זה מה שנקרא אימון של מאמן דביל. 2 התקפות סוף שעון והכדור אצל סימונס מה יעשה איתו??? עולה לפילי 5 נק ביוקר בצד השני במרום לתת iso לגימי. דבילים עם תעודות okc 2
אני בבית ספר שדה אכזיב רןאה את המחצית בזכות מולי והלינקים ונהנה ממשחק טוב של פילי. נראה שלשימון יהיה היום יום טאוב 🎃
חכה יש קקי שמגיע ברבע 4
אצלי כבר היה אחד. מחכה להוריד עיד חבילה עוד חצי דקה…
האריס ואמביד עם חיתול. אמביד עם החיתול של יאניס. האריס אכזבה הכדורים בורחים לו מהידיים איזה אכזבה.
מזל שיש את גימי
אמביד בבירור חולה ופצוע לא מבין למה הוא משחק מונרו בעבודה מצויינת, לגבי האריס זה יותר אשמת מאמן הוא פתח מצויין , ובראון החליט להפסיק להריץ לו פיקאנדרול ותרגילים, הוא לוקח הרבה זריקות התאבדות וחבל.
.
חייב לציין את דוח המשחק של הליגה מהלילה שעבר, הליגה מודה שמכרו את יוסטון, דוח השיפוט הזה זה החרטא הגדולה ביותר בספורט, אני די בטוח שכל שופט קיבל מעטפה יפה.
פילי מעבירה כדור מיד ליד. טורונטו הכל אחד על אחד. ומונרו הפתיע לטובה. כשמונרו ואמביד היו יחד, טורונטו היתה אובדת עצות.
אבל לא ניגמר
טורנטו דווקא מניעה כדור נפלא, הכדורים לא נכנסים , חייבים לתת קרדיט לפילי שזאת שיטת המשחק שלה.
.
לגבי פילי ברגע שהם חזרו להנעת כדור ועזבו את הפיקאנדרול הם התחילו לאבד את ההפרש אבל בראון לא רואה את זה הוא מאוהב בהנעת כדור שלא לצורך
לאורי הזה הוא אפס מאופס
האריס חושב הוא בדטרויט איזה כשלון הלוגו ידע מה הוא עושה
אמביד מחרבן פלייאוף שני רצוף צריךנרק את קאווי לעצור
לקוואי אין יד מ יוחדת מה-3 וזה מה שהוא מתעקש לעשות
למה קאווי ככ לבד 19 נק כבר היחיד שקולע פילי יפסידו את זה הם אהבלים מידי זה okc 2. אבל האריס פשוט חושך
אני לא מבין את סימונס. הדבר היחיד שהוא יודע בהתקפה זה להיכנס. אז הוא ניכנס טוב, ומוציא כדור החוצה. ממש אהבל
כיוון שחוסמים את הצבע, והוא מפחד לקחת זריקות ממרחק 5 פייט ומעלה, פילי הפסיקו לשחק פיק אנדרול.
חח בראון גאון
תחשוב על זה בתור זריקה ל-3 פנויה לחלוטין.
לקוואי נמרס מהשטויות. הוא לוקח עליו את המשחק
פילי עוזרים לו
מה קורה עם אמביד? אף פעם לא ראיתי אותו חלש ככ
חולה ופצוע, לא צריך לשחק חבל.
כנראה מחרבן פלייאוף סדרתי שנה שנייה שלא הגיע למעמד אכזבה עצומה
בראון תביא דאבל טים על קאווי תן לאחרים לנצח
יותר אהבתי את הציוות של מונרו.
מרק גאסול נעלם לחלוטין בהתקפה. כאילו הוא לא משחק
החיתול לא מחזיק הצילו
מזל שיש גימי בקבוצה כל סל כזה הדולר עושה צינג
בראוןןןתביא כבר דאבל טים על קאווי הוא רוצח אותך אתה לא רואה????
מונרו עושה מעל ומעבר מה שחשבו שיעשה
לאורי הפך להיות בלון שמן שלא שווה פרוטה.
הסטטיסטיקה מתיישרת
כמה פאולים לג'ימי? למה הוציאו אותו? היחיד שעושה משהו
וואללה מונרו כוכב פילי
צוות שידור חלש
מונרו בחתיכת משחק.גם בחצי הראשון היה מצוין
מונרו יאד מהאולם??? למה ????
מונרו רץ לשים חיתןל omg בולדן במגרש
חח לאורי אולסטאר במזרח
בובאן ובולדן בהרכב המוות
סימונס בובאן רדיק בולדן הרכב מוות למי דרוצה להתאבד. בראון חייב לעוף
חח
ובנושא אחר בילי דונובן ממשיך שנה הבאה באו קיי סי
חחחח
הבעלים לא רוצה לשלם עוד כסף בשביל סיבוב 1 פיצויים ולהחתים עוד מאמן רפה הבנה
בראון חייב להיות מפוטר בזה הרגע בהרכב שהעלה למגרש
+1
כזה מאמן מטומטם מקובע, שיעיפו את האפס הזה כבר , הכניס את מריאנוביץ האסון . אפס אחד גדול
וזה כשמולו קוואי כאסול, גרין. בתוך 3 דקות כבר יש יתרון בלתי מחיק לטורנטו
אם אני אלטון ברנד אני מעיף את בראון כבר אחרי המשחק הזה.
בהפסקה בין הרבעים
עצוב שבליגה הכל קשרים שאפס הזה מקבל כמה מיליונים, אמביד אסור לו לשחק חולה ונוי עדיין המשיך איתו , הכניס את מריאנוביץ הפסיק לשחק פיק אנדר רול למרות שהוא שחט את טורנטו במחצית הראשונה, ניהול משחק כושל.
פילי משחקת משחק שלא ברור לי לחלוטין. הם חיכולים לעשות פיק אנד רול עם אמביד וג'ימי, או האריס. לא חושדב שראיתי אפילו אחד כל המשחק. ממש לא מובן
בראון היה צריך להיענש ב5 נק בשביל להבין שבובאן לא מתאים הבנתם את הרפה הבנה הזה?? לפטר בהפסקה בין הרבעים
ממתי מותר לעשות 3 צעדים? אמביד
זה צעד וחצי ואז עוד קפיצה נוספת…
צעדים ופאול של אמביד
למה אף אחד לא עושה חסימה לבאטלר לפנות לסריקות?? מה קרה למונרו? החיתול לחץ?
התנודתיות ביכולת ההתקפית של טורונטו לא ברורה לי
איך פילי לא מצאה לעצמה ספסל נורמלי. לא חסרים שחקנים שחתכו אותם או שבלי קבוצה. במקום זה אין להם ספסל נורמלי.
מעניין מה קרה עם ג'ונתן סימונס שבכלל לא רואה מגרש
מייק סקוט פצוע אל תשכח. זה סופר מהותי וגם מונרו עכשיו נפצע זה מהותי לנו
פילי היו צריכים למצוא לעצמם איזה גארד לספסל. מייק סקוט, בובאן ומונרו אמורים להיות סבבה לעמדת הפנים לספסל. השאלה זה עמדות הגארדים.
ג'ונתן סימונס שם על תקן ניצב
בראון רואה שקאווי מנגב אותו ואין דאבל טים כלום נאדה
איבקה היום אפס מחלט
איבקה גמור כבר הרבה שנים , בתעודת זהות שלו שיקרתי כל העולם יודע את זה יש לו ירידה חדה ביכולת הפיסית ואתלטית
הוא כנראה בין 33 ומעלה מאז אוקלהומה של שנת 2013 הוא בנסיגה ביכולת האתלטית (לרוב אחרי גיל 30).
גם הגנתית?
נו מה אתה חושב? הרגליים לא אותו דבר כשאתה מזדקן, גם הקליעה התדרדרה ואין לו את היתרון אתלטיות שהיה לו בהגנה כבר.
קוואי הטוב בעולם, מישהו יודע מה קרה לספסל של טורנטו? נעלם לחלוטין בסדרה
תגדיר 'טוב'.. דוראנט התקפית לא פחות טוב , בוודאות
קוואי ודוראנט כתבתי מקודם .
בנס פילי יורדת להפסקה ביתרון
ג'ימי נותן הערב משחק גדול
גימי נלחם כמו אריה. הבעיה זורק קלינגים מה3 צריך גם קצת מזל לא מבין למה אין פיק אנד רול ולמה איש לא חוסם לו. העצמם מבין בראון. האריס אכזבה עצומה נעלם ולא בזכות טורנטו הלוגו ידע מה הוא עושה
קוואי לא ירד לנוח לרגע ברבע השלישי
פילי הולכים לרבע רביעי שיכול להכריע סדרה
שלשה של יונה בולדן
לרגע לא הייתי אם בולדן הוריד יונה או שזה השם שלו..
בולדן שחקן חכם , הבעיה שלו שאין לו מספיק כשרון בטח לרמות האלה הוא יכול לקלוע פעם בשלושה חופשית או לקחת ריבאונד, הספסל של טורנטו לא קיים, וזה אכזבה עצומה.
.
רק אלוהים ובראון יודעים למה באטלר מקבל כדור על ה3 מהוויק סיד שנשאר 5 שניות להתקפה, למה אין פיקאנדרול , בראון חייב לעוף הביתה .
אם יש משהו שהראו שהוא מסוגל לעשות במכבי זה לקלוע מרחוק.
לא הוא לא
ראפס בלי קאווי ופילי לא מנצלים לפתוח פער עם אמביד במגרש. אמביד גרוע היום בהתקפה רצח מה הוא הוציא כדור. פילי בונים על בולדן omg. מה קרה למונרו?
פילי אולי מנצלים 10% מהמיס מצ'ים מול ההגנה של הראפטורס. עושים לעצמם את החיים קשים.
הראפטורס יחפשו להעביר את הדקות האלה בשלום עד שקוואי יחזור
לאורי היה פעם הרבה יותר אקטיבי בכל מה שקשור ליצירת מצבי קליעה לעצמו. הוא כמעט לא מהווה איום מבחוץ (עד עכשיו)
בולדן שחקן חכם , הבעיה שלו שאין לו מספיק כשרון בטח לרמות האלה הוא יכול לקלוע פעם בשלושה חופשית או לקחת ריבאונד, הספסל של טורנטו לא קיים, וזה אכזבה עצומה.
.
רק אלוהים ובראון יודעים למה באטלר מקבל כדור על ה3 מהוויק סיד שנשאר 5 שניות להתקפה, למה אין פיקאנדרול , בראון חייב לעוף הביתה
.
טרם התאושש
https://twitter.com/hoopsvids/status/1117221966317010944
החיתול לא מחסיק צריך extra care 4
רק שפתאום לא יהיה קקי גב מפחיד
מבחן חזק לאקסטרה קר 4
חחח הפייק של אמביד
נרס עושה שטויות שלא מחסיר את קאווי
בטרייד עם דפרוזן היו צריכים לדחוף לפופ גם את לאורי למרות שזה לא מתאים במבחינת השכר
טורנטו מחמיצים בסיטונאות, לאורי אין לו מה שצריך לרמות האלה בטח נפשית.
.
הפאמפ פייק של אמביד זה הדבר המצחיק והעצוב בליגה אפילו אני עוצר את זה בגילי.
ברוך ושמעון שמפטרים את בראון בכל רגע נתון – לא מגיע לו קצת קרדיט? חצי גמר מזרח, בחוץ מול המדורגת שנייה, רבע אחרון, יתרון 11
על מה קרדיט? הוא מאמן נוראי יש לו את הקבוצה אולי הכישרונית בליגה ותראה איך היא נראית בטח התקפית, טורנטו מחמיצים בסיטונאות זה הסיבה היחידה להובלה
חחח קרדיט? פילי הרבה יותר טובים מטורנטו על הנייר
וואו הראפטורס לא פוגעים היום. משחק איום ונורא. הסיקסרס פראיירים אם הם לא יוצאים מפה עם ניצחון
איך מאמן טורונטו מוציא את לינארד בתחילת הרבע הרביעי? בשלוש דקות פילי פתחה 10 הפרש. מאמנים דבילים. זאת המילה היחידה. זה יעלה לטיורקונטו בסיתרון הבית.
חכה פילי עם הקקי בחריץ כבר
למה? כי גם לנארד צריך לנוח כדי לבוא טרי לדקות האחרונות של הרביעי. אלו רוטציות המנוחה שלו.
לא במשחק פלייאוף קובע כזה
רק משחק 2, יש עוד חמש לקבוע את הסדרה.
לא היה נח, היה מגיע סחוט לדקות האחרונות ונופל מהרגליים.
זהו אמיר גונסון נכנס אנחנו מנגבים עכשיו
מביך שזו הרמה בחצי גמר הנ.ב.א 2019
צפית ברוקטס אתמול נגד הווריורס, הרמה הלילה גבוהה יותר כדורים לא נכנסים קורה.
אחד הקריטריונים לרמה נמוכה זה שכדורים לא נכנסים. אם אני לא טועה אתמול היה בערך 200 נק' משותפות.
יש גם לילות שחורים, מבחינת התקפה הרמה היום הרבה אבל הרבה יוצר גבוהה, קורה.
2 הקבוצות לא פוגעות היום. אני מוריד את הפקטור ל-92
תביא דאבל טים בראון יא פגר גמור
מונרו בחוץ וסקוט זה נזק עצום
למה איש לא חוסם לבאטלר והוא זורק זריקות כאלו קשות? אין על גימי אריה אמיתי כל היתר חדלי אישים בפילי אמביד והאריס ילדות עם קוקיות
הגברת השמנה יכולה להתחיל לשיר
זה פילימאין גברת שמנה אבל אקסטרה קר 4 עומד במבחן כרגע. קאווי טוחן לא יאמן שפילי לא לוקחים ריב תחזיר את אמביד בראון זהו נח דקה מספיק
סוף סוף האריס יא רבאק
ג'ימי באקטס!!!
המשחק הזה גמור.טורונטו ינצחו 1 בפילי והסדרה תחזור לטורונטו ב 2-2.
טורונטו יקחו את הסדרה
שינצחו קודם פה הקקי בחריץ. חוץ מבאטלר כולם קפואים בפילי לא באו למעמד.
מילה טובה לסימונס שמתליח להאט במשהו את קוואי ולגרום לו לקחת זריקות מ-3
מה מאט חחח קאווי מנגב אותו עם סנו פוליש too easy
אמיר ג'ונסון נראה כאילו שלפו אותו מאיזו קפסולת זמן
טורנטו קבוצה מאומנת יותר וטובה יוצר (לא כישרונית יותר) גם אם יפסידו הלילה ייקחו את הסדרה , אף אחד הלילה לא פוגע חוץ מקוואי זה חריגה סטטיסטית אדירה יש להם וזה המזל של פילי ובראון.
+1
ולגבי סימונס הוא מגן נפלא, אבל את קוואי אי אפשר לעצור קוואי מעביר בו סדנת התעללות . הבעיה פרט אליו אף אחד לא מסוגל להכניס את הכדור היום, יש גם לילות שחורים כאלה ששום דבר לא נכנס.
לאורי הפך לאפס כזה. קשה להאמין
קחו ריב יא אפסים
לאורי אלוהים ישמור
טורקונטו = לינארד
תביאו גאבל טיםםםםםםםם דאבלצטיםםםם הראון יא חסר בינה תפטרו כבר את הקואלה הזה
הקקי בורחחח
הקקי בחוץ
באטלר ולינארד – שני אריות
גימיייייייייייייי
גימייייי באקטס
בולזאיי – ג'ימי
גימי מחזיק את פילי בחיים הגבר היחיד. האריס אמביד נקבות
לאונרד הטוב בעולם, באטלר מציל את פילי אמביד חייב לעבוד על הקבלת החלטות שלו היא פשוט נוראית, בקיץ הוא חייב להסתכל בקלטות של יוקיץ איך מפעילים התקפה מה קורה כשעושים דאבל טים עלייך .
חח לאורי
חח הוריד לגימי יד ואיך מופתע גאסול
לאורי חח סעמק
לאוריי אני נקרע פה.הצוקר עם 2 שלשות רצופות
איזה חרבון של פילי חוץ מגימי כולם בקקי
לאורי הזה גנב דעת… טוב שהגיע עם שתי שלשות
סל גדול של אמבעיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
קחו ריב יא אפסים האריס הפח זבל לא לקח ריב רך כמו חמאה איזה ריב סיארם לקח עליו
חבורה של אפסים פילי כל כך כישרונית כל כך לא מאומנת, איך טורנטו לא קראו את הפאמפ פייק של אמביד הייתי בטוח שיאבד כדור מזל גדול שלו.
Extra care 4 כרגע לפני קריסה מחליף ל extra care 5
איכשהו הראפטורס במרחק שלשה… פילי בועטים בדלי עם כמה החלטות מטופשות
כמות התגובות הלא ענייניות כאן הערב פשוט לא תיאמן..
פיטרו את המאמנים של שתי הקבוצות, סתמו את הגולל על זהות המנצחת עשרות פעמים, גמרו את הקריירה של לאורי, של בולדן, של מי לא?
ומה עכשיו?
לגבי בראון היה צריך להיות מפוטר לפני שנה והוא עכשיו כשאלטון ברנד עם המושכות הוא יפוטר בסוף הסדרה אם יפסידו.
לגבי לאורי הקריירה שלו בפלייאוף גמורה ממזמן לכן זה היה מצחיק
מה זה משנה
אמוציות אמוציות
העיקר שנגמר 1-1
זיו אני לא יודע כמה אתה צופה במשחקים , בראון מאמן רע מאוד נרס מצויין, הוא ניצח הלילה רק בגלל סיבה פשוטה שהזריקות לא נכנסו (לא רק לגרין שזה כבר רגיל אצלו בפלייאוף , כמו אריזה ודרוזן אין לו ביצים זה אחת הסיבות שהוא נכלל לטרייד ) לכל טורנטו. פילי מבחינת כישרון צריכה לרמוס את טורנטו לא קרוב אפילו, אימון רע מאוד
נכון מאד
איזה אפסים פילי ניצלו משלשה של גרין לא לקחו ריב
דני גרין היום זורק רק לבנים
IM CALLING IT
PHILA WIN REECH 92
גרין מחרב סדרות סידרתי , אין לו את הביצים לפלייאוף גם מול אוקלהומה אז לא פגע בכלום ומול מיאמי… אפס
גרין גרין..
לא יירדם טוב בלילה
עד עכשיו בשני המשחקים הראשונים הוא תורם בעיקר בהגנה.
פשוט חושך התקפית. מחטיא הרבה מבטים פנויים שזה לא אופייני לו כי נתן עונה מצויינת
למה לא אופייני לו ? כל עונה בפלייאוף הוא ככה , תשאל את הספרס מול אוקלהומה או מול מיאמי…
בשני גמרים מול מיאמי היה מצויין. הגנתית הוא תמיד טוב. התקפית השנה נתן את מה שהיו צריכים ממנו שזה השלשות ותנועה ללא כדור.
עד עכשיו בשני המשחקים הוא חושך התקפית, זה הכל
תרגיל שהשתבש נגמר בזריקה חופשית של דני גרין (שממשיך להחטיא עד עכשיו). האריס (למגינת ליבו של שמעון) משתלט על הריבאונד החשוב
וקבר את המשחק עם 2 מהקו
איזה משחק, אמביד כמו קרי אתמול ישן כל המשחק והגיע לנעוץ את ה dagger בסוף
יאללה לשמור על הבית והסידרה שלנו התחזית שלי חיה ובועטת למרות שבראון עשה הכל שפילי יפסידו.
גימי צבר כמה דולרים עכשיו. איזה אריה הגבר היחיד בפילי. מתי טוביאס האריס הנקניק הרך הסה יגיע לסידרה סיאקם חגג עליו בריב במאני
11 ריבאונדים (מדד 6+) זה לא נקניק
נקניק סלמי תאמין לי
תקווה שיחתום שנה הבאה וימשיך בפילי. שחקן מצויין שלא יהיה לו מחליף
שורה תחתונה להערב:
שתי קבוצות שהתאמצו להפסיד. טורונטו ניצחה.
שורה תחתונה פחות:
שני שחקנים שהתעלו מעל רמת משחק נמוכה. לנארד ניצח במצ' אפ, באטלר במשחק.
אתה חייב להבין הרמת משחק הרבה יותר גבוהה מאתמול, הכדורים הלילה לא נכנסו קורה, מבחינה התקפית טורנטו הייתה שוחטת את יוסטון ואת גולדן סטייט (והשיפוט היה טוב לא כמו אתמול שכל נגיעה מכה).
מי פחד מבאטלר בחדר הלבשה הגבר היחיד בים כוסיות
בלייזרס – נאגטס
http://sports24.win/nba/game?id=0041800231&date=20190429&src=tnt
בלייזרס חורכים את פתיחת המשחק ב0-6 לדעתי
…
מארי תופר שלשת פתיחה
http://toxicpatat.com/nba-playoffs-live-stream-philadelphia-vs-toronto/
משחק מהנה, חיתולים או לא
אחלה
בחייאת ה'… רק תעשה שהלינקים לא יתקעו… מה עוד לבקש…
בעיה נוספת אצל הראפטורס שהיום הספסל שלהם לא היה קיים (5 נקודות מול 26 והפתעה בדמות מונרו עם 10 נקודות ו-5 ריבאונד).
הספסל שצבר מלא שבחים היה חלש עד לא קיים היום. איבקה היה נוראי בשמירה על אמביד, שלולא השטויות של אמביד בעצמו היה יכול לסיים עם 25 לפחות.
פורטלנד כבר זרקה משתיים?
בסל גדול של אמבעיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
עדיין אין הגנות בדנבר. חברים שהיו שם השבוע סיפרו שאפשר לקנות שם חמצן בחנויות, כי לפעמים ממש צריך מהאוויר הדליל
ואני חשבתי שזה רק מייל גובה, לא ממש רציני. תנסה לשחק בגבהים של לא פאס בוליביה או בקיטו אקוואדור פי שתיים ויותר.
קנטר עם חוש התמצאות אדיר באזור הטבעת. כל כדור שהוא מקבל שם זה 2 בטוחות בבנק
מעניין מתי יתחילו לשמור במשחק הזה
איסה איירבול דל הגוקר 🤣🤣🤣🤣
רבע התקפי ביותר עם קצב גבוה
קולינס זה אהבל עם תעודות להעביר מהר ל okc מתאים להם
שמעון בוא תנסה לכתוב ברצף שלוש תגובות חיוביות, מן תרגיל כזה באופטימיות קוסמית. תראה שזה יעזור
אני תמיד חיובי😎
דנבג חייבים הולידיי במקום בארטון על מנת לעלות לרמה הבאה. בארטון חלש ועושה שטויות מול קבוצות יותר איכותיות יעלם לגמרי. מי עושה עבירה על רודני הוד?
יותר סיכוי להציע את האריס כדי לקבל את הולידיי
רודני הוד התחפש ללילארד
the hood is in the house
מה זה ה-5280 הכתוב/מחוק ליד קו העונשין?
הגובה מעל פני הים?
הגובה בfeet
ואללה צדקת – 5,280 feet (1609 m / 1 mile) above sea level
המיקוד של האולם?
5 בחמישייה
2 סלים
8 על הספסל
0 תארים
?
🙂
חשבתי על מניין השנים היהודי לבריאת העולם
המכתש במייל היי בהכנה כרגע
הוד נכנס למוד שכונה
וויל בארטון זה הג'מאל קרופורד החדש או לפחות ממשיך דרכו של ה-BALLER מסיאטל
PG: זריקה רעה 🙂
קיללארד
יפה קיליארד זה חזק
3 על אחד ומסתבכים ודמיאן תוקע שלשה כעונש
החתמה מבריקה של הבלייזרס להביא את לוחם החופש
In knicks we trust
מיילסאפ חושב הוא ב2011
מנצל את הפיזיות שלו מול השומרים שקטנים ממנו
אכן לילי כריות. בקרוב תחל הכתישה
יוקיץ ההגנה סה מרגרינה וחמאה נוזלית על מחבת אחרי שהוא חם
שאקטין?
המכתש בהכנה קצת התחיל להתחמם לקראת סוף החצי
תובנות מהמחצית הראשונה:
1. קשה שלא לאהוב את פורטלנד
2. קווין מקהייל משתבח עם השנים
3. השיפוט בדקות האחרונות מוטה בבירור לטובת הקבוצה הביתית
4. צפוי אקשן במחצית השנייה
5. אמינו החולייה החלשה של הבלייזרס
6. מילסאפ אקס פאקטור אצל הנאגטס
איסה שיפוט? השיפוט מעולה
צפה בדקה האחרונה שוב
מילסאפ שתה ממעיין הנעורים במחצית הזו
הוא אוהב רכות מלטפת זה נעים
לילארד לא ייאמן אני לא חושב שראיתי טווח כמו שיש לו
שכחת כבר את סטפן 2016 אה?
קח טווח
https://www.youtube.com/watch?v=XSSItDhsYDI
יוקיץ' וקנטר סגרו דיל לנפח סטטיסטיקות אחד לשני
שחמאה ומרגרינה נפגשים יוצא רק טוב 😎
הכלה הטורקית לא מוכנה לשכב עם הסרבי יצטרך לעשות את זה בכוח הסרבי
תגובה אידיוטית ומטופשת
https://www.haaretz.co.il/magazine/the-edge/mehasafa/.premium-1.2579970
הכלה מתחילה להראות סימני כניעה
אמינו מזעזע. תוציא אותו למען השם!!!!
המכתש החל לעבוד במייל היי. קנטר=הכלה מאיסטנבול פארוק=פארוק אל ת אמינו לפארוק
איך יוקיץ אוהב את הרכות המלטפת אחרי שהזומבים של מלך הלילה ירדו ממנו 🤣🤣🤣
כן לדנבר יש מאצאף מדהים מולם גארדים ארוכים שמקשים בהגנה על הפרימטר את יוקיץ שאין תשובה אליו חשבתי שעייפות תכריע הלילה אבל ייגמר סוויפ לא כל יום פוגשים את אוקלהומה
יוקיץ' פתח מבערים ברבע הזה
קנטר ויוקיץ הם סנטרים הגנתיים חלשים מאוד, יש לי הרגשה שאפילו אני עובר אותם בפיקאנדרול
שניהם אותה רמה בהגנה. אבל ניקו זה ליגה אחרת ההתקפה
כמה טעיתי לגבי יוקיץ חשבתי שהוא לא מסוגל להוביל קבוצה בגלל החולשה ההגנתית, אבל בפלייאוף נכון להיום אני לוקח אותו הרבנ לפני אמביד, הוא הפך לסנטר הטוב בליגה, זה לא רק הנקודות זה האסיסטים אי אפשר להוריד את השמנמן הזה מהמגרש, כמה כישרון. אם עונה הוא בא עם שרירים מי יעצור אותו?
מפתיע אותי שפורטלנד עדיין במשחק, המכתש קצת תקוע. מגיע לניקו קצת נחת עם מסאז' של רכות מלטפת אחרי הזומבים של מלך הלילה ולפני וידוא ההריגה שלוחמי הזהב יעשו לו בשלב הבא.
אני אוהב לראות אותו ככה שמנמן, לא מתאים לו שרירים יראה כמו פלאמלי
לא שלילארד לא הגיע חד למשחק היום. אבל עקב משחקו של מקולום, דמיאן יצטרך לעלות הילוך ברבע האחרון אם הבלייזרס רוצים לגנוב פה ניצחון
באיזה לינק אתם רואים את המשחק?
מחפש שידור איכותי שלא נתקע
https://hd-streams.live/?channel=10
http://navdunk.com/report?i=1687
פה גיסנו
http://sports24.win/nba/game?id=0041800231&date=20190429&src=tnt
לא ידעתי שיוקיץ' כזה בכיין.
שילמד מלילארד
אוון טרנר לא בענף הנכון
IM CALLING THIS GAME
UNFORTUNATELY ITS DENVER
דיים בניסיון אחרון
לילארד מדהים, טרנר צריך להיות ביציע עם הקהל זה לא רמה לליגה
תחשוב פעמיים.
טרנר עם מדד היעילות הגבוה אצל הבלייזרס (4+) אחרי קולינס (10+).
כל החמישייה עם מינוס
חחח מדד יעילות חחחחח.
שוב זה מדד שקרי אתה מסתמך רק עליו, זה מדד שנועד לעלות את שחקני הספסל. נגיד שדוראנט עשה ריצה 20 עם המחליפים שאת רוב הנקודות הוא קלע ועם החמישיה הפסיד ב15 המדד הפלוס מינוס שלו יהיה מינוס 5
פלוס 5
זה לא יעילות PER זה יעילות , זה פלוס מינוס , זה מסתמך על כל החמישייה בזמן שהיית על המגרש אתה יכול להיות עציץ (טרנר ) ולסיים עם מדד פלוס מינוס הגבוה בקבוצה.
לא הבנתי מה רע ב8 ריבאונדים ו4 אסיסטים ב10 דקות.. (טרנר)
ו0 נקודות, גם ריבאונד בהתקפה אפשר לזייף שחקן יכול להשיג 3 ריבאונד התקפה בגלל שהוא מחטיא לייאפ.
זיו קח את טרנר לגולדן ותגאל את הבלייזרז מוריה מתחנן אליך
דמיאן מנגב את הרכב המחליפים תכף ניקו ומורי יחזרו ויסגרו את הסיפור.
יודעים מה חרא בOKC? שהם גם דופקים את היריבות כי מי שמנצחת אותה חושבת שהיא התקדמה. פורטלנד צריכים להטריד את נורקיץ ולהביא מאמן פלייאוף. סטוטס זה לא רבע מהמוח של פופ והוא לא יגיב ליוקיץ'. אם יש משהו טוב גם את מקולום. ליליארד חייב לידו שחקני D3 שיודעים לעשות גם התקפה
ולשנות את כל הקבוצה… ולהטריד את נורוקיץ ומקולום בסטף ודוראנט… ולהחתים את לברון כשחקן חופשי… ועוד טרייד על AD…
.
נורוקיץ' לא שיחק בכלל השנה עם הבלייזרס בפלייאוף. כשהוא כן שיחק, בעונה הרגילה, הבלייזרס היו מצויינים ונורוקיץ' עצמו בעונת קריירה.
הבעיה ב-OKC??? שהבלייזרס היו יותר טובים וניצחו אותם למרות כל הילולת ה-TD של ווסטברוק.
וגם הנאגטס קבוצה טובה יותר מהבלייזרס. הם סיימו שניים בליגה, אז כנראה שהם עושים משהו נכון, לפחות במשחק הזה שעד כה הם גוברים על הבלייזרס
לי אתה לא צריך לספר את זה שהנאגטס יותר טובים. פורטלנד אם מחפשים להיות קונטנדרית צריכים לעשות שינויים כואבים כמו טורנטו.
אם טוב להם להיות קבוצת פלייאוף אז שישארו כמו שהם.
נורקיץ אוברייטד
טורונטו לקחו סיכון עצום עם האפשרות שיקבלו את קוואי לשנה אחת? כמה מקרים כמו קוואי קרו בליגה?
הלייקרס כמעט פירקו את הקבוצה שלהם בטרייד אכזרי תמורת AD.
לנורוקיץ' עוד לא נתת הזדמנות. הוא צעיר ויש לו לאן להתפתח (בהנחה יבריא מהפציעה).
.
מבחינתך כולם חוץ מהווריורס צריכים לפרק הכל ולבנות מחדש.
אני מניח שאם הווריורס היו היום בימים של הקרסוליים השבירים של קארי גם כן היית אומר להם לפרק הכל ולשלוח אותו לליגה הסינית
המטרה שלי זה אליפות אז כן. אם טוב להיות קבוצת פלייאוף אין צורך בשינויים. ובסוף צריך אכן להוריד את הווריירס מה לעשות?
מה שיש בפורטלנד לא עובד שנים, אל תתן לאשליית אוק להטעות אותך. אוק היו מפסידים גם לקינגס לייקרס ומיני את הסדרה שלהם.
הבעיה של פורטלנד זה רכות. יש להם כוכב שהוא טופ 10 בליגה הזאת. נורקיץ זה סנטר די מוגבל שבמאבקי פלייאוף אמיתיים חולשתו תחשף כמו קאפלה אדמס וגובר. אם אפשר לקבל תמורתו D3 טוב זה טרייד כדאי מאד.
כמו כן AD חופשי לשנה אז פורטלנד צריכים להחליט להניח את ההצעה הכי טובה לנ"א כי חלון ההזדמנויות של דמיאן יסגר (כנ"ל יוסטון) בהנחה שהמטרה בפורטלנד זה ללכת בכל הכוח על האליפות.
מקולום ונורקיץ הם נכסים מעולים לטרייד, שחקנים באמת טובים, צעירים ובשיאם, יש קבוצות שירוויחו מהם בפאזל אחר.
הדבר הכי נוראי זה טרנר, שחקן מיותר לא שייך לענף שתופס 17 מיליון בתקרת השכר וספסל חלש. אפשר לפתור את זה אבל נראה שהבלייזרז מעדיפים לחיות באחווה הרמוניה וכיף כמו שהם חברים טובים מאשר לנסות ללכת על התואר
טורנטו אגב לא לקחו שום סיכון סמיילי. עם דרוזן ולאורי לא היו מגיעים לכלום, אז אם קאווי יעזוב גם לא יגיעו לכלום ועל הדרך העיפו את החוזה הכבד של דרוזן. מהלך גאוני
לראות את לילארד ולהשתאות.
איזה חדירות לסל, איזה סיומות.
1.91 מ' של נחישות, כשרון ומנהיגות.
תענוג לראות את זה
מורי חייב לעבור את ה20 נק. תקוע על ה17 שעה
איך ניקו רץ והעבירה נעשית רק שהוא עולה לסל במקום באמצע המגרש זאת רכות מלטפת
למקולום רועדות הרגליים בושה מפחד לזרוק חופשי לגמרי
מקולום שחקן אדיר אבל רך מאד ולכן אם לא מוציאים SF קטלני בהגנה שיחפה עליו צריך לארגן לו טרייד יש קבוצות שממש יהנו ממנו
אמביד צריך לשבת בקיץ על קלטות של יוקיץ ולהבין איך לשחק נכון
רשמתי את זה מקודם
צודק, לא ראיתי
משחקים יפה שנבר.
קשה שלא לאהוב את הבלייזרס..
Kanter can’t guard
הסלייזרס כבר לא ינצחו פה. יותר מדי הזדמנויות הולכות להם לאיבוד ויוקיץ' שולט במשחק הזה ביד רמה
יוקיץ ישלוט בכל הסידרה סטוטס זה כמו בראון לא יעשה כלום לשנות את זה. קבעון מוחי. איך האשך אומר הוא יגיד להם "בהצלחה"
מה אתה מדבר? בראון שינה היום הגנה.
סימונס קיבל את קוואי (ולמרות האכזבה שלך) עשה עליו עבודה טובה. באטלר על לאורי, אמביד על סיאקם (שהיה חלש יחסית מהפלייאוף המצויין שלו) והאריס על גאסול.
אפילו בראון שאתה אוהב להשמיץ עשה מהלכים. כנראה שסטטוס כם ישנה.
בראון היום עשה הכל להפ]סיד את המשחק לפילי. מזל ששינה קצת. סימונס האמת שמר טוב על קאווי אבל קאווי חיה רעה
לעזעזל!!! אמינו
תגובה 212 מלפני רבע שעה
ותגובה 217 מעט אחכ
זיו לפי המדד שלך , גם קולינס וגם הנגר טובים יותר מלילארד שבמינוס 9 במדד ה+- יש מבין?
המדד הוא לא שלי.
זה כלי מצוין לבחון סטטיסטיקה.
זה כלי שנועד לפמפם שחקני ספסל, אתה רוצה כלים תסתמך על קליעה אפקטיבית על PER .
זה כלי שאפשר לנגב איתו
שמעון, אתה טרול ניגובים
איך לא שרקו צעדים ליוקיץ'?
שמעון הסרבי בסוף הכניס לטורקיה , אין מה לעשות טורקיה מזמינה פותחת רגליים בהגנה .
היה ברור. דווקא הפתיע אותי ההתנגדות של פורטלנד, משחק הבא יכנעו יותר מהר, המכתש היום היה קצת תקוע
משחק מעולה לדעתי.
לצערי השיפוט פעם נוספת לא טוב ופוגע בקבוצה האוחרת פעם אחר פעם בנק' קריטיות במשחק
הנה. שוב.
אשך ראית את ההוראות של סטוסט במאני? FLLOW FLLOW FLLOW ודמיאן לוקח מכל המגרש לליאפ ואז שלשה חח
דנבר מנסה להשאיר את זה צמוד
אוי ג'אמל מה אתה עושה מחטיא לבד ואז שולח את סת ל3 זריקות?
קרי שלא כמו אחיו מחרבן מהקו
יוקיץ 37 נק, 9 ריב, 6 אס והוא הולך לעשות את זה לאורך כל הסידרה הזאת כצפוי